مرکز پخش و عمده فروش لوازم آرایشی بهداشتی اورجینال و اصل

موضوع : مجله زیبایی نیل

ارسال شده در تاریخ 14 شهریور 1399 توسط SORAYA

بعنوان یک فروشنده لوازم آرایش حتما ذهن شما هم مدام درگیر این موضوع است که آیا لوازم آرایشی بهداشتی عمده ای که خریداری می کنید اورجینال است یا خیر؟

 تا چه حد می توان از اصل بودن آن ها مطئن بود ؟

و با چه حد از اطمینان خاطر می شود به مشتریانمان قول کیفیت و اصالت آنها را بدهیم؟؟؟؟

کاملا حق دارید. این روزها با توجه به دشوار شدن واردات لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران ، بازار لوازم آرایش پر شده از محصولات آرایشی کپی و فیک درجه دو تا سه ،  که توسط عمده فروشان غیر صادق ، در بیشتر مواقع به عنوان جنس اصل و اورجینال با قیمت بالا به شما فروخته شود. این محصولات در ظاهر تفاوت چندانی با نمونه اصل آن ها ندارند و اصولا تشخیص آنها برایتان کاری غیرممکن یا بسیار دشوار خواهد بود  که همین امر سبب اشتباه خریداران می شود و ضرر مالی و اعتباری برای شمای فروشنده لوازم آرایش تک یا آنلاین شاپ های آرایشی به همراه خواهد داشت.

حجم و تنوع برندها و محصولات اینقدر زیاد است که اصولا در گوگل هم به سختی می شود نمونه های راهنما برای تشخیص اجناس تقلبی از اصل را پیدا کرد.

قطعا شما به عنوان فروشنده لوازم آرایشی که اصلی ترین هدفتان ، جلب اعتماد مشتری و فروش محصولات با کیفیتی است که رضایت مشتری را به همراه داشته باشد ، باید بین محصولات آرایشی بهداشتی اورجینال ، های  کپی ( کپی درجه 1) و فیک درجه 2 و 3 تفاوت قائل شوید و انتخاب درستی در صرف هزینه ها و اعلام اطلاعات محصولات به مشتریانتان بکنید.

هرچند قیمت یک نشانه نسبتا مناسب در تشخیص کیفیت محصولات است اما باز هم هستند عمده فروشانی که کم کیفیت ترین ها را با قیمت اجناس اصل بدست شما بدهند.

درباره شاخصه قیمت باید بگوییم :

بالاترین قیمت لوازم آرایش مربوط است به اجناس اصل و اورجینال

بعد از آن اجناس های کپی ( کپی درجه 1 ) که فیک بوده اما از کیفیت نزدیکتری به نمونه اصل برخوردار هستند قرار دارند ؛

و در پایین ترین قیمت لوازم آرایشی بهداشتی اجناس درجه 2 و 3 با ظاهری کاملا مشابه نمونه های قبل و با نازلترین کیفیت قرار دارد که این دسته محصولات توسط عمده فروشان بی اخلاق به بازار روانه می شود و به عنوان جنس درجه 1 یا اصل با قیمت نسبتا پایین تری ضمن تخریب رقبا باعث ضررهای پوستی و حساسیتی مصرف کنندگان و تخریب اعتبار و بازار فروشندگان و آنلاین شاپ های آرایشی می شوند.

بسیار پیش میاد که مشتری ما پس از خرید جنس به ظاهر مشابهی با قیمت ارزانتر مواجه شده و نگران می شود که مبادا در خرید کلاه سرش رفته و ما در پخش نیل بعنوان عمده فروش معتبر بازار بزرگ تهران  مدام بایستی درباره تفاوت کیفیت این محصولات و خطر گذشتن تاریخ انقضای محصولات با این قیمت های مشکوک هشدار بدهیم.

حالا از ما می پرسید راه حل این داستان چیست؟

لازمه ی این کار هرچقدرررر با تجربه باشید تنها خرید از یک عمده فروش آرایشی بهداشتی صادق و قابل اعتماد است.

عمده فروش لوازم آرایشی بهداشتی اورجینال و اصل
عمده فروش لوازم آرایشی بهداشتی اورجینال و اصل

پخش نیل ، عمده فروش لوازم آرایشی بهداشتی اورجینال و اصل :

بارزترین ویژگی در فروشگاه آرایشی بهداشتی عمده نیل ، تمایز بین لوازم آرایشی بهداشتی اورجینال از های کپی است. ما نه تنها جلوی ورود اجناس درجه 2 و 3 به ویترین پخش عمده نیل را گرفتیم ، به طور کامل در تمام شبکه های فعال آنلاین خود محصولات اصل و کپی ( فقط درجه 1 ) خود را از هم تفکیک کردیم.

و تنها محصولات اصل با کلمه اصل و اورجینال در وبسایت نیل و کانال تلگرام عرضه شده و سایر محصولات فاقد این کلمات ، های کپی هستند و خدا را شکر همین امر باعث رضایت مشتریان نیل و کسب اعتماد آن ها شده است.

از طرفی با تفکیک قیمت های این دو دسته محصول از هم ،  قیمت خرید لوازم آرایشی بهداشتی اصل عمده در مرکز پخش نیل ، به گونه ای است که شما به عنوان فروشنده لوازم آرایشی بهداشتی در فروشگاه ، مغازه یا آنلاین شاپی که دارید ، سود قابل توجهی کسب نمایید.

تنوع بالای محصولات آرایشی اصل از برندهای معتبر ، دیگر ویژگی این مرکز پخش آرایشی بهداشتی است.

بنابراین شما می توانید با اعتماد به نیل ، آرایشی و بهداشتی اورجینال را خریداری کنید و با اطمینان خاطر در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

خرید لوازم آرایشی بهداشتی اورجینال از وب سایت نیل :

در وب سایت نیل ، بزرگترین سایت خرید محصولات آرایشی بهداشتی عمده ، در نام یا توضیحاتی که برای محصول نوشته شده است ، با دیدن کلمه اورجینال یا اصل می توانید اطمینان حاصل نمایید محصولی که خریداری می کنید واقعا اصل است.

برای مشاهده لیست قیمت خرید لوازم آرایشی بهداشتی اورجینال از برندهای مختلف بر روی لینک های زیر کلیک کنید و محصولات را به راحتی مشاهده و خریداری کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برنــدهای محبــوب