وسایل مورد نیاز یک آرایشگاه با قیمت عمده ، راهنمای خرید لوازم و تجهیزات آرایشگاهی برای یک سالن زیبایی زنانه یا مردانه مجهز از عمده فروش بازار تهران

موضوع : مجله زیبایی نیل

ارسال شده در تاریخ 12 آبان 1399 توسط SORAYA

چطور سالن زیبایی و آرایشگاه خودم رو راه اندازی کنم؟

شاید تخصص ، شرط اول افراد برای انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه باشد. اما شما در کنار تخصص، به تجهیزات عالی برای  یک سالن زیبایی موفق نیاز دارید. این روزها اکثر سالن های زیبایی و آرایشی برای جلب توجه و رضایت مشتریان در کنار فعالسازی لاین های مختلف زیبایی در سالن خود به دنبال یک مرکز پخش تجهیزات آرایشگاهی با قیمت مناسب برای تامین محصولات آرایشگاهی و سالنی هستند.

و تجهیزات آرایشگاهی

با توجه به نیازهای جدید مشتریان بهترین آرایشگاه ها و مجهزترین سالن های زیبایی از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که در هر بخش یک فرد متخصص با جدیدترین امکانات و تجهیزات ، خدمات ارائه می دهد. حتی آرایشگاه های مردانه نیز غرق این تکنیک ها و خدمات جدید شده اند!

و اگر شما به عنوان یک آرایشگر و سالن دار حرفه ای به دنبال پیشرفت و جذب مشتری بیشتر و رقابت با رقبای خود هستید ، باید این متدهای جدید ، لاین های زیبایی ، محصولات، لوازم و تجهیزات  آرایشگاهی را بشناسید و با انتخاب درست آن را به کسب و کار خود اضافه کنید. ما در این مقاله شما را با انواع لاین های زیبایی ، تجهیزات مورد نیاز یک آرایشگاه حرفه ای و یک فروشگاه پخش عمده تجهیزات آرایشگاهی معتبر آشنا خواهیم کرد.

برای راه اندازی یک آرایشگاه به چه وسایلی نیاز داریم؟

در بخش مبلمان یک سالن زیبایی شما به صندلی اصلاح مرغوب ، آینه، استیشن یا میز منشی، کمدها ، قفسه‌ها، کف‌پوش و مبلمان انتظار مشتریان نیاز دارید ، اما از آن جایی که آرایشگاه ها و سالن ها دارای خدمات متنوعی در خصوص بهداشت ، سلامت و مراقبت پوست ، مو و ناخن هستند در ادامه بیایید با هم با لاین های مختلف یک آرایشگاه و لوازم و تجهیزات مورد نیاز آن آشنا شویم.

آرایشگاهی

محصولات و تجهیزات لاین کوتاهی و آرایش مو

کوتاهی مو ، براشینگ و شینیون ، خدماتی است که بخش بزرگی از خدمات سالن های زیبایی است. از جمله مهم ترین وسایلی که باید برای این لاین از مرکز پخش تجهیزات آرایشگاهی  و عمده فروش دستگاه های برقی آرایشگاهی تهیه کنید:

برای دیدن انواع محصولات سالنی با قیمت عمده کلیک کنید

وسایل و ابزار های مناسب لاین رنگ مو

از آن جایی که خانم ها به تغییر و تنوع در رنگ موی خود علاقه فراوانی دارند ، دیگر بخش پرطرفدار در سالن های زیبایی را می توان لاین رنگ مو ، مش ، اکستنشن، آمبره ، سامبره ، کراتینه و هایلایت دانست. از آنجا که این بخش به طور مستقیم با سلامت مو در ارتباط است ، کیفیت مواد اهمیت بسزایی دارد. استفاده از بهترین رنگ مو ، مواد دکلره و اکسیدان ها ، کیفیت کار شما را بالا می برد. اگر از مواد با کیفیت پایین استفاده کنید نه تنها خودتان به نتیجه مطلوب دست نخواهید یافت ، بلکه سلامت موی مشتری را نیز به خطر انداخته اید. اولین وسایلی که باید برای این لاین از فروشگاه پخش تجهیزات آرایشگاهی خریداری کنید:

مو

لوازم آرایش حرفه ای مناسب لاین گریم و میکاپ

بخش گریم و میکاپ ، دیگر خدماتی است که توسط یک سالن زیبایی به خانم های خوش سلیقه و خاص ارائه می شود. انتخاب لوازم آرایش و گریم باکیفیت در داشتن یک میکاپ حرفه ای و بادوام برای مشتریان شما اهمیت زیادی دارد. شما به عنوان یک سالن دار حرفه ای باید لوازم آرایشی فقط اورجینال و باکیفیتی را برای این لاین مهم از فروشگاه های پخش تجهیزات آرایشگاهی و عمده فروش لوازم آرایش اورجینال تهیه نمایید. از جمله

و میکاپ

لاین مژه و ابرو

زیبایی ابرو و مژه ، در زیبایی چهره بسیار موثر است. این روزها هم متدهای جدید و متفاوتی در این بخش افزوده شده که خبر خوبی برای سالن دارها و آرایشگرهای عزیز است! شما با تجهیز سالن زیبایی خود و ارائه این خدمات می توانید توجه مشتریان زیادی رو به سالن و آرایشگاه خود جلب کنید! مهم ترین وسایلی که برای این خدمات باید از مراکز پخش تجهیزات آرایشگاهی بخرید عبارتند از:

فراموش نکنید که داشتن بهترین مواد برای انجام این خدمات شرط موفقیت شماست! با توجه به باب شدن و مورد استقبال قرار گرفتن طراحی تاتو ، افراد متخصص در بخشی از سالن های زیبایی به ارائه این خدمات مشغول هستند. انجام تاتو با رعایت تمام نکات بهداشتی و استفاده از بهترین ابزار و مواد  برای حفظ سلامت مشتریان یک امر ضروری است.

مژه و ابرو

وسایل کاشت ، ترمیم  و زیبایی در لاین ناخن

پدیکور ، مانیکور، کاشت ناخن و ژلیش ، پای بسیاری از خانم های دوست دار زیبایی و تنوع را به آرایشگاه کشانده است. استفاده از لوازم باکیفیت و ارائه بهترین خدمات باعث می شود مشتری های ثابت شما افزایش یابد. یادتان باشد هزینه این محصولات لاین ناخن کم نیستند و نیاز است با دقت وسایل کاشت و ترمیم ناخن با قیمت عمده خریداری کنید تا در هزینه صرفه جویی کرده باشید، از جمله خرید شما برای راه اندازی این لاین از عمده فروش تجهیزات و وسایل آرایشگاهی و سالنی عبارتند از:

ناخن

برای دیدن انواع محصولات سالنی با قیمت عمده کلیک کنید

لاین مراقبتی

از جدیدترین لاین های سالن های زیبایی حرفه ای و تخصصی بخش مراقبتی پوست و زیبایی است. این بخش مراقبتی ، سلامتی ، بهداشتی و زیبایی مورد پسند خانم های خاص می باشد. انجام خدمات اپیلاسیون ، پارافین تراپی ، بوتاکس ، لیزر ، پاکسازی پوست ، انواع خدمات جوان سازی و کلاژن سازی ، خدمات مراقبتی مو از جمله کراتین و پروتئین تراپی ، خاویارتراپی و … نیازمند بهترین تجهیزات و مواد با برترین کیفیت و مشهورترین برندها می باشد.

برای راه اندازی این لاین باید موارد زیر را از مراکز پخش تجهیزات آرایشگاهی تهیه کنید:

مراقبتی

این ها تنها بخشی از خدماتی است که توسط یک سالن زیبایی تخصصی انجام می شود. برای ارائه بهترین خدمات ، داشتن مواد و تجهیزات آرایشی ، مواد و لوازم بهداشتی و یکبار مصرف برای جذب مشتری بسیار مهم است.

از کجا برای آرایشگاهم وسایل و تجهیزات با قیمت عمده بخرم؟

پخش عمده نیل ، یکی از بزرگترین مراکز عمده پخش تجهیزات آرایشگاهی و سالنی در تهران می باشد. شما به راحتی می توانید تمامی لوازم مورد نیاز آرایشگاه و سالن زیبایی خود را با بهترین کیفیت، قیمت عمده ارزان از این عمده فروش معتبر تجهیزات سالن زیبایی در بازار بزرگ خریداری کنید.

[block id=”telegram”]

آیا امکان خرید غیرحضوری و آنلاین عمده لوازم ، مواد و تجهیزات آرایشگاه و سالن زیبایی هم هست؟

خبر خوب اینکه برای رفاه حال مشتریان عزیز ، تیم نیل، بزرگترین وب سایت عمده فروشی لوازم و تجهیزات آرایشگاهی را راه اندازی کرده تا امکان خرید غیرحضوری را برای مشتریان عزیز فراهم کند. با مراجعه به وب سایت نیل شما میتوانید به تنوع گسترده ای از تمامی تجهیزات آرایشگاهی و لوازم سالنی عمده با قیمت مناسب دسترسی پیدا کنید!

با کلیک بر روی لینک های زیر برای مشاهده ، می توانید لیست قیمت این مرکز پخش تجهیزات آرایشگاهی را مشاهده کنید.

برای خرید عمده لوازم ، مواد و تجهیزات آرایشگاه و سالن زیبایی حضوری به کجا مراجعه کنیم؟            

همچنین برای خرید حضوری و مشاهده حضوری اجناس فروشگاه نیل در تهران در خدمت شماست. راه های ارتباطی ما:

آدرس: تهران ، خیابان پانزده خرداد، بازار بزرگ تهران ، پاساژ موثقی ، پلاک 63

شماره تماس: 09129404976

شماره مغازه :02155586499

لینک واتس اپ

لینک اینستاگرام

لینک تلگرام


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برنــدهای محبــوب