قوانین وبسایت و سیاست حفظ اطلاعات و محرمانگی اطلاعات کاربران

 نیل  معتقد است اصول حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم و حساس است. در این سند اصول محرمانگی اطلاعات  نیل  و نیز راهکارهای  نیل  برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران سایت  نیل  توضیح داده شده است.

محتویات این سند

  • این سند شامل توضیحی درباره اطلاعات خصوصی ای است که  نیل  از کاربران سایت جمع آوری می کند و نیز نحوه استفاده  نیل  از این اطلاعات. این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن ها می توان کاربران  نیل  را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود. برای نمونه می توان به نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود.
  • این سند به مواردی که در اختیار  نیل  نیست و  نیل  هیچ کنترلی بر آن ها ندارد نمی پردازد. شرکت های مشتری خدمات  نیل  و افراد ثالثی که در استخدام  نیل  نیستند و همچنین اطلاعات ثبت شده در Whois نام دامنه کاربر از جمله این موارد هستند.
  • این سند حاوی قوانین خرید از وبسایت است . و حقوق خریدار و فروشنده را در برابر هم توضیح میدهد.

اطلاعات جمع آوری شده و نحوه استفاده از آن ها

  • شما با ثبت نام و ارسال فرمهای سفارش و پشتیبانی در سایت  نیل  اطلاعات خصوصی خود از قبیل نام، نشانی، نشانی الکترونیک و … را در اختیار  نیل  قرار می دهید.
  • پس از ورود به سایت  نیل  شما یک کاربر ناشناخته نیستید و اطلاعات مربوط به استفاده شما از خدمات  نیل  نگهداری می گردد. این اطلاعات شامل سفارشات و تراکنشها، سرویسهای مورد استفاده، اطلاعات فردی و مانند آن بوده ولی محدود به این موارد نیست.
  • ·          نیل  کلیه تراکنش های شما از جمله تراکنش های مالی را جمع آوری و نگهداری می کند.
  • ·          نیل  به صورت خودکار پس از ورود شما به سایت  نیل  اطلاعاتی از قبیل IP شما، اطلاعات کوکی های  نیل  و صفحاتی که مشاهده می کنید را جمع آوری و نگهداری می کند.
  • ·          نیل  از این اطلاعات در راستای بعضی از مقاصد از قبیل ارتقاء خدمات  نیل ، تهیه محتوای مناسب، برنامه های تبلیغاتی و مانند آن استفاده می کند.
  • ·          نیل  اطلاعات شما را اجاره نمی دهد، نمی فروشد و به اشتراک نمی گذارد به جز در موارد زیر:
    • در صورت ادغام  نیل  در یک شرکت دیگر. در این حالت قبل از به اشتراک گذاری اطلاعات شما، این موضوع به شما اطلاع داده شده و نظر شما را درباره ادامه استفاده از خدمات  نیل  یا خروج کامل پرسیده می شود.
    • در صورت تخطی شما از قوانین شرایط و ضوابط سرویسها ، و در صورت وجود شاکی خصوصی نسبت به عملکرد شما، اطلاعات شما در اختیار مراجع قانونی قرار می گیرد.
    • در صورتی که مراجع قضایی اطلاعات شما را –به هر دلیلی- از  نیل  بخواهند این اطلاعات در اختیار ایشان قرار می گیرد.
  • ·          نیل  ممکن است بر روی کامپیوتر شما کوکی ذخیره کرده و در مراجعات بعدی شما به سایت  نیل  از آن استفاده کند.

ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی

  • شما می توانید اطلاعات ثبت شده خود را در سایت  نیل  تغییر دهید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که در هنگام عضویت در  نیل  آن ها را در سایت  نیل  وارد نموده اید؛ مگر آنها که از لحاظ شناسایی هویت برای کارکرد  نیل  ملاک امنیت حساب کاربری داشته باشد مثل ایمیل و نام خانوادگی و…
  • شما می توانید به طور کامل از  نیل  و کلیه خدمات آن خارج شوید. در این حالت برخی از اطلاعات شما از  نیل  حذف شده و تعدادی دیگر از آن ها حداقل به مدت یک سال بایگانی می شوند. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، نشانی الکترونیک، شماره تلفن همراه، پیام های ارسالی و مانند آن بوده ولی محدود به موارد فوق نیست.

محدودیت دسترسی به اطلاعات

  • ·          نیل  دسترسی کارمندان خود به اطلاعات شما را محدود نموده و فقط کارمندانی که مستقیماً باید برای ارایه خدمات  نیل  یا انجام وظایف خود در این راستا با شما در تماس باشند به این اطلاعات دسترسی دارند.
  • ·          نیل  جهت حفظ امنیت اطلاعات محرمانه، ممکن است اطلاعات مهم مثل رمز عبور و … را به صورت رمز شده در پایگاه های داده خود ذخیره کند به نوعی که در صورت دسترسی ناخواسته و غیر مجاز به آن ها، این اطلاعات قابل استفاده توسط دیگران نباشد؛ اگر چه نمیتوانیم هیچ تضمینی در این رابطه به شما بدهیم.
  • امیدواریم كه بتوانیم به شما این تضمین را بدهیم كه از اطلاعات شخصی تان تحت بالاترین استانداردهای امنیتی استفاده خواهد شد.  نیل  تلاش خواهد كرد كه تمامی راه های معقول را طی كند تا امنیت هر نوع اطلاعاتی را كه از شما در اختیار دارد،‌ حفظ كند. همچنین اطلاعات شخصی شما در شبكه های امنی ذخیره می شوند اما متاسفانه،‌ با وجود فناوری فوق و ادوات امنیتی، نمی توان ایمنی هیچ مخابره داده ای از طریق اینترنت را به صورت %100 تضمین كرد. بنابراین ما نمی توانیم این اطمینان را به صورت قطعی بدهیم كه اطلاعاتی كه برای ما می فرستید،‌ در حین ارسال (مخابره) در هر شرایطی در امان خواهند بود و علاوه بر آن نمی توانیم مسئولیت اتفاقات ناشی از دسترسی غیر قانونی به اطلاعات شخصی شما را قبول كنیم. (همانند دسترسی ISP ها به اطلاعات ارسالی از رایانه شما)  نیل  مسئولیت عواقب ناشی از دستیابی غیر قانونی شخص یا گروه ثالثی به اطلاعات شخصی شما را نیز نخواهد پذیرفت.

سایت های لینک شده
این سایت ممكن است با وب سایت های دیگر (“سایت های لینك”) پیوند داشته باشد. سایت های لینك شده تحت نظارت  نیل  نیستند و  نیل  در مورد آنها مسئولیتی ندارد. شما باید توجه داشته باشید كه اطلاعات شخصی كه برای سایت های لینك می فرستید،‌ تحت نظارت خط مشی حریم خصوصی  نیل  نخواهد بود و ما جداً توصیه می كنیم كه نسبت به سیستم حفظ حریم خصوصی و سیاست های امنیتی آنها اطلاع حاصل كنید.

تغییرات در این سیاست ها
 نیل  حق دارد در هر زمان بدون اطلاع قبلي در متن این سیاست نامه تغييرات ايجاد کند. اگرچه سعي ميشود از طريق ايميل کليه کاربران از تغييرات مطلع شوند ولي کاربران موظف اند با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع گشته و در صورت مخالفت با آن ، درخواست قطع سرويس خود را نمايند و یا از سایت  نیل  خارج شده و به آن مراجعه نکنند. در غير اين صورت تمام پيامد هاي احتمالي آن بر عهده کاربران خواهد بود .

قوانین خرید از وبسایت

  • هر ثبت سفارش روند ارسال مجزا و هزینه اررسال جدا از یکدیگر داشته و نمیتوان سفارش ها حتی در طی یک روز را به هم پیوست کرد ، لطفا قبل از پرداخت نهایی ، نسبت به بررسی و تکمیل دقیق محصولات در سبد خرید اقدام نمایید تا محصولات دلخواه شما در فرصت سریعتر و با هزینه ارسال کمتری بدست شما برسد

تمامی محصولات قبل از ارسال بصورت کامل از نظر آسیب و شکستکی توسط پرسنل نیل چک می شوند و تا حد امکان به بهترین وجه بسته بندی خواهد شده تا سالم بدست مشتریان برسد ، با توجه به این نکته
چنانچه در مسیر تحویل به مشتری بدلیل بی دقتی شرکت های کالارسان، اجناس دچار آسیب گردد ، امکان تعویض یا عودت مبلغ وجود ندارد و مسئولیت آن با خریدار می باشد

  • هزینه ارسال به وزن سفارشات شما بستگی دارد و توسط اداره پست و … بر مبنای آن مشخص شده و درب منزل از شما دریافت می گردد

پرداخت هزینه محصولات خریداری شده در سایت اجباریست

  • در اکثر مواقع سفارش مشتریان در روز کاری بعد از ثبت سفارش ، برای آنها ارسال خواهد شد ، در صورت بالا بودن حجم سفارشات نهایتا 48 تا 72 ساعت بعد از ثبت سفارش (به جز ایام تعطیل) ، اجناس شما برایتان ارسال می شوند.
  • اگر خطای ارسال اشتباه محصول ، از طرف پخش نیل رخ بدهد ، این عمده فروش با هزینه خودش اجناس را پس گرفته و سفارش صحیح را جایگزین خواهد کرد.
  • خریدار موظف است تمامی اطلاعات شخصی خواسته شده در سایت را با دقت و کاملا صحیح  طبق فیلدهای موجود وارد نماید ، در صورت خطا در آدرس یا شماره های ارتباطی مسئولیت اشتباه با خریدار اشت
  • خریدار موظف است در صورت نیاز به اعلام موردی ویژه درباره سفارش خود ، مطلب مذکور را در هنگام ثبت سفارش در بخش توضیحات فاکتور قید نماید
  • اگر خریدار اشتباها ثبت سفارش کرده باشد و یا از خرید منصرف شود بایستی ظرف ۳ ساعت از زمان پرداخت به پشتیبان سایت اطلاع داده تا جنس درخواستی شما جایگزین شده و در صورت انصراف از خرید مبلغ به شما باز گردد .

لازم به ذکر است در صورت تاخیر در اطلاع رسانی پخش نیل مسئولیتی در قبال این خطای خرید نخواهد داشت

  • وب‌سایت نیل طبق قوانین جرایم رایانه‌ای متعهد می‌شود که اطلاعات کاربران را با تمام امکاناتی که در اختیار دارد محافظت کند و به هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار سازمان‌ها و مراکز دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارائه ندهد.
  • همچنین ما این امکان را در اختیار کاربران قرار داده‌ایم تا کاربران در صورت عضویت در سایت نیل بتوانند، اطلاعات خود را ویرایش کنند یا در صورت درخواست برای حذف کاربری خود با ارسال درخواست به تیم پشتیبان این امکان برای آنها فراهم گردد.
  • اگر در این وبسایت، صاحب حساب کاربری باشید، یا نظری به اشتراک بگذارید، حق درخواست فایل داده‌های شخصی خود -یعنی داده‌هایی که ما از شما دریافت و نگهداری کرده‌ایم- را دارید. این داده‌ها شامل هر چیزی است که در وبسایت بر جای گذاشته‌اید. ضمنا حق درخواست برای پاک کردن تمام داده‌های شخصی‌تان نیز کاملا محفوظ است. البته این داده‌ها مواردی را که برای اهداف مدیریتی، قانونی و امنیتی در اختیار داریم، شامل نمی‌شود
  • کلیه محتوا ها ، تصاویر و ویدیو های بر روی این سایت متعلق به پخش نیل است و کاربران حق انتشار بدون تایید تیم پشتیبانی را ندارند
  • کاربر موظف است در حفظ نام کاربری و پسورد خود کاملا دقت نماید ، بدیهی است چنانچه در این زمینه کوتاهی نموده باشد وبسایت نیل در برابر اتفاقات ناشی از آن مسئول نخواهد بود
  • در پخش نیل به دلیل فروش بالا اجناس  مدت زیادی باقی نمی مانند و در حال شارژ مداوم بوده و خرید های نیل از اجناس کارشناسی شده و مدت دار است   اما چنانچه به هر دلیل جنس تاریخ گذشته به دست شما برسد پخش نیل اجناس مذکور را پس خواهد گرفت
  • با وجود درگاه های مطمئن در وبسایت نیل، احتمال بروز خطا در هنگام پرداخت صورتحساب بسیار کم است اما چنانچه با مشکل مواجه شدید و مبلغ به حساب شما باز نگشت ، کافیست با شماره های داخل سایت در بخش ارتباط با ما و پشتیبانی فروش پخش نیل تماس گرفته و مشکل را اعلام کنید.

 همکاران فروش با بررسی حساب های درگاه و شماره فاکتور شما ، در صورت انتقال وجه به حساب نیل ، عملیات ارسال سفارش را تکمیل خواهند نمود.

بابت هزینه درگاه پرداخت آنلاین
بابت هر تراکنش خرید مبلغ یک درصد کل سفارش تا سقف ۳هزار تومان به پرداختی کل اضافه می شود.

عودت وجه:

  • در تمامی مواردی که نیاز به عودت وجه و واریز مبلغ به حساب مشتری می باشد بین 24 تا 48 ساعت کاری (به جز جمعه) از زمان هماهنگ شده با تیم خدمات مشتریان نیل وجه مورد نظر به حساب مشتری واریز خواهد شد.
    دلیلی که می توانید کالای خریداری شده را عودت دهید  به ترتیب و شرح زیر است:
     

به دلیل عدم تطابق کالا با فاکتور خرید:

اگر کالای خریداری شده و ثبت شده در فاکتور خرید شما با کالایی که تحویل گرفته اید تطبیق نداشت، در صورت باز نشدن پلمپ محصول و عدم مخدوش کردن برچسب آن می توانید کالا را بازگردانید.
هزینه عودت کالا به دلیل عدم تطابق با فاکتور خرید به عهده نیل می باشد.

 
در مورد فوق، لطفا با تیم خدمات مشتریان نیل تماس بگیرید و از هرگونه اقدام یکجانبه خودداری فرمایید، کارشناسان ما به محض تماس شما و پس از بررسی موارد یاد شده هماهنگی های لازم جهت عودت و یا تعویض کالا را با شما انجام خواهند داد.

معیوب شدن محصول در حین فرایند ارسال:

با توجه به‌ بسته بندی عالی و حرفه ای مجموعه نیل در صورتی که محصول خریداری شده در بسته شما در حین فرایند ارسال دچار آسیب ، نشتی و یا به طور کلی از سلامت ظاهری خود خارج شده باشد در صورتی که ایراد در بسته بندی باشد مسئولیت و هزینه خرابی بر عهده شرکت کالارسان خواهد بود.

پرسش ها و پیشنهادها
در صورتی که درباره این سیاست ها پرسشی دارید یا پیشنهادهایی برای تغییرات و بهبود آن ها دارید، با استفاده از فرم ارتباط با ما آن را با تیم  نیل  در میان بگذارید.